Willa Pod Pilskiem

adres
ul. Beskidzka, Korbielów, Krzyżowa, śląskie

O nas

Osoby zainteresowane wypoczynkiem w górach zapraszamy do Willi pod Pilskiem. Zapewniamy niezapomniane spędzenie wolnego czasu w malowniczym otoczeniu. Nasza tradycja sięga aż do roku 1990, kiedy to posiadaliśmy trzy pokoje gościnne udostępniane przyjaciołom, którzy zapragnęli górskich wędrówek. Aktualnie dysponujemy pokojami na trzech kondygnacjach domu, z wielką chęcią ugościmy zarówno gości indywidualnych, jak i grupy zorganizowane. Posiadamy pokoje dwu-, trzy- oraz czteroosobowe, które wyposażone są w łazienki, telewizję i łącze internetowe. Pokoje dwuosobowe występują w dwóch wariantach: z łożem małżeńskim, oraz dwoma łóżkami pojedynczymi. Do dyspozycji naszych gości oddajemy w pełni wyposażony aneks kuchenny, w którym znajdą państwo między innymi: kuchenkę elektryczną, kuchenkę mikrofalową, lodówkę, naczynia. W obiekcie znajduje się sala konferencyjna mogąca pomieścić do 40 osób, wraz z multimedialnym wyposażeniem. Dla odwiedzających przygotowaliśmy parking, który jest zamykany. W Willi znajduje się także pomieszczenie do przechowywania nart, wraz z suszarkami na buty. Dookoła obiektu posiadamy piękny, duży ogród, w którym każdy znajdzie coś dla siebie: dla najmłodszych przygotowaliśmy plac zabaw, a dorośli mogą spędzać popołudnia w ogrodowej altanie wprost idealnej do biesiadowania. Udostępniamy ławki ogrodowe, leżaki, oraz grill. W 2008 zmodernizowaliśmy obiekt i podnieśliśmy standard pokojów. Dzięki świetnym opiniom naszych gości, zostaliśmy odznaczeni nagrodą Guest Review Award 2016, a także Polecany Nocleg 2011. Zostaliśmy obdarowani również dyplomem od serwisu narciarz. pl dla najlepiej ocenianych przez narciarzy obiektów turystycznych. Jesteśmy dumni z wyżej wymienionych nagród i staramy się dalej jak najlepiej spełniać potrzeby osób nocujących w naszej Willi. Nasz obiekt znajduje się blisko szlaków turystycznych prowadzących na szczyt Pilska, z którego rozpościera się zachwycający widok na Pasmo Białogórskie, nad którym widoczne są Tatry, a także Jezioro Orawskie i Małą Fatrę.

Ceny - informacja dodatkowa

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN]
pokoje2 osobowe660-100/pokój
pokoje3 osobowe390-150/pokój
pokoje4 osobowe3120-200/pokój
pokoje7 osobowe1180-108/pokój

W cenie noclegu opłata klimatyczna. Dodatkowe informacje: ceny zależne od długości pobytu, ceny zależne od liczby osób. Doba pobytowa od 13.00 do 10.00 w dniu wyjazdu.

Pokoje

Pokoje z łazienkami. W pokojach: dostęp do internetu, TV.

Pokoje 2-osobowe z łóżkami pojedynczymi lub małżeńskimi.

Obiekt

Do dyspozycji gości: w pełni wyposażony aneks kuchenny, kuchenka mikrofalowa, lodówka. Na terenie obiektu: narciarnia, parking zamykany. Na terenie obiektu także: ogród, możliwość grillowania, meble ogrodowe, ławeczki, leżaki.

Imprezy i konferencje

Obiekt posiada salę konferencyjną na 40 osób. Doskonale organizujemy: przyjęcia okolicznościowe, szkolenia, kursy.

Atrakcje w pobliżu

Dla aktywnych: wyciągi i trasy narciarskie, piesze szlaki turystyczne, rowerowe szlaki turystyczne, jazda konna w siodle.

Gastronomia

Oferujemy możliwość wyżywienia dla grup zorganizowanych.

Położenie

Obiekt położony jest w centrum miejscowości.

Atrybuty / atuty

pokoje dla niepalących
internet (w cenie)
parking
parking prywatny na miejscu (w cenie)
W pokojach / domkach
szkółka narciarska
Dla dzieci
krzesełko do karmienia
książki, DVD i muzyka dla dzieci
plac zabaw
single

Ważne informacje

zameldowanie
możliwe od godziny 13:00 do 22:00.
wymeldowanie
możliwe od godziny 10:00 do 11:00

Zadowoleni klienci o nas

Wszystko na 5+ naprawdę super. Właściciele przesympatyczni. Pozdrawiamy!!
Potwierdzam przedstawione opinie. Miejsce dogodne do wyruszenia na szlaki. Sklepy i punkty gastronomiczne w niedalekiej odległosci. Komunikacja busami do Żywca . Gospodarze mili, uczynni, pokoje przestronne. Bardzo ważną rzeczą jest świetnie wyposażona kuchnia połączona z miejscem do przygotowywania i spożywania posiłków, w której jest również telewizor. Biesiadowaliśmy i oglądaliśmy mecz piłkarski.
Bardzo dobre miejsce na wypoczynek za przystępną cenę. Wszystko zgodne z opisem na stronie. Sympatyczni i pomocni gospodarze. Dobra lokalizacja - blisko na szlaki. Gorąco polecamy Ewa i Zbyszek
Wspaniałe miejsce do wypoczynku ze względu na położenie willy w centrum Korbielowa,skąd blisko jest na szlaki; Pilsko, Babia Góra i inne,a także do restauracji i sklepów. Właściciele to serdeczni, przemili,sympatyczni ludzie,którzy są gościnni i chętnie doradzają w potrzebie.Czuliśmy się,jak u rodziny w gościach. Wewnątrz jest wszystko,co potrzeba turystom,dobrze wyposażona kuchnia,wszędzie jest czysto i przyjemnie. Polecam wszystkim to miejsce. Serdecznie pozdrawiamy K. i Cz. Malinowskich.Wszystkiego dobrego!
Bardzo fajnie. Pokoje super. Gospodarze bardzo mili polecam. Korbielów to bardzo fajna miejscowość. Do Willi pod Pilskiem można wziąśc psa.
Przesympatyczni, dowcipni, rozmowni gospodarze, chętnie doradzają i pomagają. Czysto, schludnie, bardzo elegancko. Chętnie zamieszkam u Państwa Malinowskich powtórnie, gdy kiedyś jeszcze wrócę do Korbielowa (a to jest niemal pewne).
WSPANIALE MIEJSCE DO WYPOCZYNKU.MILI SYMPATYCZNI I BARDZO GOSCINNI GOSPODARZE.ATMOSFERA DOMOWA.POLECAM TO MIEJSCE Z CALA ODPOWIEDZIALNOSCIA . SUPER SUPER FAJNIE!!!!!!